Вплив технологій штучного інтелекту на освітні стратегії
Назва видання
Тип
Дата
Автори
DOI
Аннотація
У статті розглянуто основні аспекти впливу технологій штучного інтелекту на освітні стратегії та практики. Акцентовано на їх значущості в умовах таких сучасних викликів, як глобалізація та цифровізація. Глобалізаційні процеси, цифрова трансформація суспільства і розвиток інформаційних технологій вимагають нових підходів до організації навчального процесу. Підкреслено, що інтеграція цифрових технологій у повсякденне життя сучасної людини призвела до формування нового покоління користувачів, які вимагають адаптації традиційних методів навчання до нових реалій. Дослідження підтверджує, що ШІ здатен трансформувати традиційні моделі освіти, забезпечуючи гнучкість, персоналізацію та доступність освітніх ресурсів. Інтеграція технологій ШІ в освітній процес дає змогу створювати індивідуальні навчальні траєкторії, що враховують унікальні здібності, інтереси і потреби студентів. Це підвищує якість навчання, сприяючи кращому засвоєнню матеріалу та активізації навчальної діяльності учнів. З упровадженням нових технологій постають питання безпеки та ефективності використання ШІ в навчальному процесі. Підкреслено, що сучасні виклики ставлять перед освітніми установами завдання не лише щодо впровадження новітніх технологічних рішень, а й переосмислення самих підходів до навчання і виховання. Дослідження також вказує на те, що інтерактивні платформи з можливостями ШІ можуть значно покращити доступність освітніх ресурсів, що є критично важливим для забезпечення інклюзивності освіти. Перспективи подальших досліджень зосереджені на розробці нових методологій для оцінки ефективності використання ШІ в освітньому процесі, інтеграції теоретичних основ навчання з практичними розробками. Також важливо приділити увагу етичним питанням, що пов’язані з впровадженням ШІ в освіту. Підкреслено важливість інтеграції технологій ШІ в освітні стратегії як ключового чинника для покращення якості навчального процесу в умовах швидких соціально-економічних змін. Це може сприяти підвищенню конкурентоспроможності випускників на ринку праці, а також розвитку нових форм навчання, що відповідають потребам сучасного суспільства.