ЦИФРОВІ АВАТАРИ В СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ

Журнал
Журнал
Вид
Журнал
Дата
Журнал
DOI
Журнал
Анотація
Журнал
Мова
Журнал
URL
Журнал

Назва видання

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»

Тип

Стаття

Дата

January 31, 2025

Автори

Бобро Наталія

DOI

https://doi.org/10.37734/2409-6873-2025-1-23

Аннотація

Метою статті є дослідження концепції цифрових аватарів та їхнього потенціалу для оптимізації процесів навчання та управління знаннями в умовах стрімкого зростання обсягів інформації. Методика дослідження. У дослідженні використано методи логічного узагальнення, структурного аналізу та порівняльної оцінки для вивчення ролі цифрових аватарів у вирішенні проблеми когнітивного перевантаження та покращення персоналізованих освітніх процесів. Результати. У статті акцентовано увагу на викликах, які постають перед традиційними освітніми моделями через швидкий розвиток знань, та визначено перспективи використання цифрових аватарів як віртуальних когнітивних моделей. Зазначено, що цифрові аватари здатні обробляти великі обсяги даних, моделювати когнітивні процеси здобувачів освіти та адаптувати навчальний контент до їхніх індивідуальних потреб. Досліджено інтеграцію цифрових профілів із різних екосистем для створення персоналізованих навчальних систем. Наведено практичні приклади використання цифрових аватарів для розробки адаптивних освітніх програм і покращення взаємодії між викладачами та студентами. Визначено ключові компоненти цифрових аватарів, включаючи створення контенту, управління та реалізацію індивідуальних потреб. Розроблено рекомендації щодо використання цифрових аватарів для моделювання когнітивних процесів здобувачів освіти. Встановлено, що застосування цифрових аватарів дозволяє підвищити ефективність освітнього процесу та сприяє гнучкості навчальних моделей. Практична значущість. Застосування цифрових аватарів в освіті сприяє підвищенню ефективності управління знаннями, зменшенню когнітивного перевантаження та підвищенню якості освітніх послуг. Завдяки інтеграції великих даних, алгоритмів машинного навчання та адаптивному підходу до контенту, розроблені моделі дозволяють ефективно реагувати на виклики інформаційного суспільства. У статті наведено рекомендації щодо створення симбіотичних освітніх систем, які забезпечують персоналізований підхід до навчання та відповідають сучасним вимогам.

Мова

Українська

URL

http://www.puet.poltava.ua/index.php/economics/article/view/340

Публікації

Консультація з
Наталією Бобро

Дякую за ваш запит!
Oops! Something went wrong while submitting the form.